Technohull Οmega 41

Sport σιλουέτα, υψηλή ποιότητα κατασκευής, εκρηκτικές επιδόσεις, βελούδινες πλεύσεις και άνεση εν πλω. Ο λόγος για το Omega 41 το μεγαλύτερο σκάφος του ελληνικού ναυπηγείου Technohull.

Tο ελληνικό ναυπηγείο Technohull έχει έτος ίδρυσης το 2005 και έχει να επιδείξει σημαντικά και αξιόλογα projects. Σε συνεργασία με τον γκουρού του είδους, Adam Younger, βρετανό σχεδιαστή γάστρας, η Technohull θα προκαλέσει το ενδιαφέρον από τις πρώτες εμφανίσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό. Σήμερα το ναυπηγείο έχει περάσει σε φάση ανάπτυξης και εξέλιξης. Διαθέτει νέα μονάδα παραγωγής, επενδύει στην παρουσία στο εξωτερικό συμμετέχοντας σε εκθέσεις ενώ παράλληλα αναπτύσει το δίκτυο συνεργατών διατηρώντας την ταυτότητα και το σπορτίφ DNA.

Η γκάμα του ναυπηγείου περιλαμβάνει σκάφη απο 6,88 μέτρα έως 13 μέτρα, όλα με υψηλά ποσοστά customization προσαρμοσμένα στις απαιτήσεις του εκάστοτε ιδιοκτήτη. Στην πράξη τα Technohull σχεδιάζονται κατόπιν ανάθεσης από τον πελάτη. Κάθε Technohull είναι διαφορετικό και έχει την σφραγίδα του ιδιοκτήτη αναφορικά με το layout και τα extras. Διαπιστώνω οτι το ναυπηγείο και η ομάδα του Γεράσιμου Πετράτου είναι πάντα δίπλα στον νέο ιδιοκτήτη έχοντας προτάσεις και συνθέσεις τόσο για το χωροταξικό όσο και για τα μηχανικά μέρη. Το ίδιο ασφαλώς ισχύει και μετά την αγορά φροντίζοντας για την after-sales υποστήριξη. Πρόκειται για τα πρώτα custom made φουσκωτά σκάφη με υψηλές προδιαγραφές και επιδόσεις με σημαντική εξαγωγική δραστηριότητα και πολλές προοπτικές για τον κλάδο του boatbuilding στην Ελλάδα.

Είχαμε την ευκαιρία να ταξιδέψουμε το μεγαλύτερο μοντέλο της γκάμας, το Omega 41, ένα super Rib με σπορ χαρακτηριστικά, επιθετικό προφίλ και συνάμα με άνεση στο ταξίδεμα. Το σκάφος έχει γάστρα σε βαθύ V του Adam Younger όπως όλα τα Technohull και deck layout από τον Αλεξανδρο Λιασκοβίτη, αρχιτέκτονα με Το ολικό μήκος είναι 13,20 μέτρα και το μέγιστο πλάτος στα 3,40 μέτρα. Το συνολικό εκτόπισμα φτάνει τους 5,2 τόνους συμπεριλαμβανομένων των κινητήρων. Η πρόωση στο συγκεκριμένο σκάφος ανήκει σε ένα ζεύγος κινητήρων από την Mercury τύπου V8 TDI 370 που κάνει το σκάφος να εκτελεί χαμηλές πτήσεις στις ψηλές στροφές και να ταξιδευει βελούδινα επάντα στην αποδοτική γάστρα στις μεσαίες. Η γάστρα είναι καστασκευασμένη από ενισχυμένο πολυεστέρα με προσθήκες απο ανθρακονήματα στα επιμέρους επιτυγχνάνοντας περιορισμένο βάρος και αυξημένες αντοχές ειδικά σε σημεία που δέχεται επιπλέον φορτία.

Ρεπορτάζ από Γεράσιμος Γερολυμάτος για το Skipperondeck.gr

Για τη συνέχεια του άρθρου διαβάστε εδώ

 

Δείτε και αυτά