Χρήσιμος οδηγός του ΟΑΕΔ για την ανανέωση της κάρτας ανεργίας – 5 ερωτήσεις και απαντήσεις

Έναν χρήσιμο οδηγό με 5 ερωτήσεις και απαντήσεις για την ανανέωση κάρτας ανεργίας του ΟΑΕΔ εξέδωσε ο Οργανισμός προκειμένου να λύσει τις απορίες των ενδιαφερομένων.
Αναλυτικά:

1.Κάθε πότε πρέπει να ανανεώνω το δελτίο ανεργίας;

Η ανανέωση του δελτίου ανεργίας γίνεται κάθε τρεις μήνες από την αρχική εγγραφή ή την τελευταία ανανέωση αυτού, εντός διαστήματος πέντε (5) εργασίμων ημερών πριν ή μετά την προβλεπόμενη λήξη ισχύος του Δελτίου.
2.Πού μπορώ να ανανεώσω το Δελτίο ανεργίας;

Η ανανέωση του δελτίου ανεργίας γίνεται:

-είτε με αυτοπρόσωπη παρουσία του ενδιαφερομένου στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ)

-είτε με ηλεκτρονικό τρόπο μέσω διαδικτύου με τη χρήση κωδικών πρόσβασης

3.Πώς μπορώ να γίνω χρήστης των Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών του ΟΑΕΔ;

Για την ανανέωση του δελτίου ανεργίας μέσω διαδικτύου θα πρέπει να πιστοποιηθείτε ως χρήστης στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες του ΟΑΕΔ είτε:

-παραλαμβάνοντας Κλειδάριθμο από ένα Κέντρο Προώθησης Απασχόλησης – ΚΠΑ ΟΑΕΔ (βλ. οδηγίες εγγραφής), είτε

-χρησιμοποιώντας τους κωδικούς σας από την Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων (ΓΓΠΣ) (βλ. οδηγίες εγγραφής)

4.Είναι απαραίτητη η αυτοπρόσωπη παρουσία μου στα ΚΕΠ για την ανανέωση του δελτίου μου; Μπορεί να γίνει η ανανέωση του δελτίου μου με την επίδειξη σχετικής εξουσιοδότησης;

Για την ανανέωση του δελτίου ανεργίας μέσω ΚΕΠ καθώς και για την έκδοση όλων των βεβαιώσεων των επιδοτούμενων ή μη ανέργων, απαιτείται η αυτοπρόσωπη παρουσία του ενδιαφερομένου.

5.Τι θα πρέπει να προσκομίσω στα ΚΕΠ για την ανανέωση του Δελτίου Ανεργίας;

Για την ανανέωση του δελτίου ανεργίας μέσω Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) θα πρέπει να έχετε μαζί σας ΑΦΜ, ΑΜΚΑ και αποδεικτικό ταυτοπροσωπίας (δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, διαβατήριο, δίπλωμα οδήγησης ή ασφαλιστικό βιβλιάριο).

Δείτε και αυτά