Η εισαγωγή ενός προϊόντος στις Η.Π.Α. παρέχει πρόσβαση σε μια κολοσσιαία αγορά, η οποία από μόνη της έχει ανεξάντλητη δυναμική, αλλά δημιουργεί και παγκόσμιες τάσεις. Παράλληλα, πρόκειται για μια ώριμη αγορά, στην οποία έχει πρόσβαση μια τεράστια δεξαμενή αγοραστών με ενεργητική καταναλωτική συμπεριφορά και συνήθειες που ταιριάζουν με τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των ελληνικών διατροφικών προϊόντων.
Συνδυάζοντας αυτά τα στοιχεία με τις ανεπτυγμένες υποδομές και τη διαρκή τεχνολογική εξέλιξη, καθώς και με την ευρύτερη τάση ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου τροφίμων στις Η.Π.Α., το Γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων Νέας Υόρκης κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η αμερικανική αγορά είναι δεκτική σε on-line πωλήσεις ελληνικών συσκευασμένων διατροφικών ειδών.
Διαβάστε περισσότερα εδώ