Η επίθεση των Κινέζων καλά κρατεί: η Geely θέλει τώρα και την Aston Martin

Τα βαριά ονόματα της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας είναι ιδιαίτερα ελκυστικά για τις κινέζικες εταιρείες και η Aston Martin είναι χωρίς αμφιβολία ένα από αυτά.

Η παραδοσιακή βρετανική εταιρεία παρουσιάζει αυτήν την περίοδο δύο πρόσωπα. Και αυτό γιατί τα πηγαίνει πολύ καλά στο προϊοντικό της κομμάτι, έχοντας παρουσιάσει το πρώτο SUV της ιστορίας της, την DBX για την οποία ήδη υπάρχουν πάνω από 1.800 παραγγελίες και έχοντας έτοιμα όχι ένα αλλά δύο hyper cars, την Valkyrie και την Valhalla, ενώ αντίθετα πιέζεται ιδιαίτερα οικονομικά.

Τα κέρδη της έχουν συρρικνωθεί σημαντικά, καθώς το 2019 και συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά θα είναι μειωμένα στο 50%, ενώ αντίστοιχα μεγάλη πτώση σημειώνει και η χρηματιστηριακή της αξία. Το 2018, τη χρονιά που η Aston Martin εισήλθε στο χρηματιστήριο η αποτίμησή της ήταν της τάξης των 4,3 δισεκατομμυρίων λιρών και η τιμή της μετοχής της ήταν 19 λίρες, ενώ σήμερα η αξία της υπολογίζεται μόλις στο 1,0 δις (λίρες) και η τιμή της μετοχής της κυμαίνεται περίπου στις 4,5 λίρες.

Διαβάστε περισσότερα εδώ

Δείτε και αυτά