Ο Burberry εγκαινίασε ένα νέο online παιχνίδι για κινητά, το Ratberry, ως μέρος της καμπάνιας του βρετανικού οίκου πολυτελών ειδών για το Σεληνιακό Νέο Έτος 2020.
Στο παιχνίδι, που διατίθεται στην ιστοσελίδα του Burberry, οι παίκτες ελέγχουν έναν κεντρικό χαρακτήρα, τον Ratberry, που είναι εμπνευσμένος από το περιορισμένης έκδοσης μοτίβο Thomas Burberry Monogram προς τιμήν του Έτους του Ποντικού. Ο χαρακτήρας αναπηδά προς τα πάνω ανάμεσα από πλατφόρμες, με στόχο να πάει όσο το δυνατόν υψηλότερα, συλλέγοντας χρυσά νομίσματα και πιάνοντας κινέζικα φαναράκια καθώς πηγαίνουν.
Διαβάστε περισσότερα εδώ