Με πολύ μεγάλη επιτυχία συνεχίζονται οι παραστάσεις του έργου Η ΣΤΕΛΛΑ ΜΕ ΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΓΑΝΤΙΑ για δύο εβδομάδες ακόμα, μέχρι 9 Φεβρουαρίου στο Θέατρο «Κώστας Τσιάνος».
Το κοινό της Λάρισας – και όχι μόνο – αγκάλιασε με ενθουσιασμό την παράσταση και γεμίζει το θέατρο κάθε βράδυ. Είπαν για μας οι θεατές μας:
-Εξαιρετική παράσταση! Πολλά συγχαρητήρια σε όλους σας! Αγγελική ΒόγιαΘεατρολόγος
-Μην τη χάσετε!!! Μαρία Τσιμά (ηθοποιός)
-Παρακολούθησα την παράσταση Η Στέλλα με τα κόκκινα γάντια του Ιάκωβου Καμπανέλλη, μια παράσταση εξαιρετική με πάρα πολύ καλές ερμηνείες.
Συγχαίρω τους συναδέλφους μου ηθοποιούς και την σκηνοθέτιδα και καλλιτεχνική διευθύντρια του θεάτρου κα Κυριακή Σπανού που συνεχίζει με τον καλύτερο τρόπο και με τόσο σεβασμό την παράδοση και την ιστορία του Θεσσαλικού Θεάτρου.
Άννα Βαγενά
-Ήμασταν εκεί απολαύσαμε μία υπέροχη παράσταση και στέλνουμε συγχαρητήρια στο Θεσσαλικό μας θέατρο σε σας και σε όλους τους συντελεστές της αξιόλογης αυτής δουλειάς! Το κοινό της πόλης μας δεν πρέπει να το χάσει. Λητώ Τσακίρη
-Καταπληκτική παράσταση…εξαιρετικοί συντελεστές!Συνεχίστε έτσι…είμαστε κοντά σας! Μυρτώ Παπακωνσταντίνου
-Συγχαρητήρια για την επιλογη του έργου τις εξαιρετικές ερμηνείες και την σκηνοθετική απόδοση. Μια παράσταση που αξίζει όλοι σας να δείτε. Μπράβο. Ελένη Καματέρη
-Καταπληκτική δουλειά Κυριακή Σπανού!!!!
Συγχαρητήρια σε όλους τους ηθοποιούς!!!
Θα κάνω μια εξαίρεση να πω ότι η Μαρσέλα Λένα ήταν καταπληκτική όχι γιατί είναι φίλη μου,αλλά επειδή της αρέσει αυτό που κάνει!!!!! Ιωάννα Σκεντερίδου
Η ΣΤΕΛΛΑ ΜΕ ΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΓΑΝΤΙΑ – που υπήρξε η βάση για το σενάριο της Στέλλας με τη Μελίνα Μερκούρη – προηγείται της εποχής του και φτάνει σε μας ανατριχιαστικά σύγχρονο, μιας και το αίτημα της ατομικής ελευθερίας, ιδιαίτερα της γυναίκας σήμερα, ακυρώνεται απ΄τη βία που ασκείται απέναντί της. Η αντίφαση ελευθερία και δέσμευση στις ανθρώπινες σχέσεις και κυρίως στον έρωτα μοιάζει αιώνια και άλυτη.
ΤΟ ΕΡΓΟ
Ο Ιάκωβος Καμπανέλλης γράφει τη Στέλλα με τα Κόκκινα Γάντια το 1954. Το 1954, η μετεμφυλιακή Ελλάδα μετρά ακόμη τις πληγές της προσπαθώντας να ανιχνεύσει μια νέα, σύγχρονη ταυτότητα. Η γνωριμία του με τη Μελίνα Μερκούρη και ο χειμαρρώδης και αυθεντικά ασυμβίβαστος χαρακτήρας της, του παρέχουν πολύ σύντομα το υλικό για να δημιουργήσει τη Στέλλα.
HΣτέλλα τραγουδάει στην ταβέρνα της Μαρίας μαζί με την Αννέτα. Η Μαρία, αν και μια γυναίκα τσακισμένη, τις προστατεύει σα μάνα. Η Στέλλα διεκδικεί παθιασμένα την ελευθερία της αλλά όταν ερωτεύεται το Μίλτο, δέχεται να τον παντρευτεί από φόβο μην τον χάσει. Όταν όμως φτάνει η ώρα του γάμου δεν μπορεί να κάνει το μεγάλο βήμα και φεύγει. Ακολουθεί η καταστροφή. Ο Καμπανέλλης μέσα από τον καμβά του μελοδράματος εστιάζει στο θέμα του αυτοπροσδιορισμού του ανθρώπου και κυρίως της γυναίκας και τους καταναγκασμούς των κοινωνικών ρόλων.
Η ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ
Ζούμε σε μια εποχή που οι γυναικοκτονίες, ιδιαίτερα αυτές που γίνονται μέσα στο οικογενειακό περιβάλλον, αυξάνουν καθημερινά. Το 2013 ήταν η η πρώτη αιτία θανάτου γυναικών στις ηλικίες 16-44 χρονών. Η θέση της γυναίκας από την Ινδία ως το Μεξικό, και από την Κύπρο έως την Αμερική είναι το εύκολο θύμα. Αυτό δυστυχώς κάνει την παράσταση επίκαιρη.
Η παράσταση εστιάζει σ έναν έναν κόσμο όπου το φαίνεσθαι σκοτώνει κάθε χαρά της ζωής. Η γυναίκα είναι ο πρώτος και ο πιο εύκολος στόχος. Οι ελπίδες και τα όνειρα των νέων ανθρώπων γίνονται συντρίμμια και ο ερωτικός πόθος εφιάλτης…
Δεν πρόκειται για τον μεταπολεμικό κόσμο, αλλά για τη βιαιότητα του σύγχρονου κόσμου.
Ταυτότητα Παράστασης
Σκηνοθεσία: Κυριακή Σπανού
Σκηνικά: Ολυμπία Σιδερίδου
Κοστούμια: Άση Δημητρολοπούλου
Μουσική: Κώστας Βόμβολος
Κίνηση: Μάχη Αγγελούλη
Φωτισμοί: Ζωή ΜολυβδάΦαμέλη
Σχεδιασμός Βίντεο: Δημήτρης Ζάχος
Οπερατέρ: Παύλος Λύγουρης
Βοηθοί Σκηνοθέτη: Ειρήνη Ζγούρη, Κωνσταντίνα Τσαμπίρα
Βοηθός σκηνογράφου: Μαρία Όσσα
Φωτογραφίες: Γιάννης Χατζηαντωνίου
Τρέιλερ: Life of Film Productions
Παίζουναλφαβητικά:
Στέλλα Γκίκα
Τάσος Δημητρόπουλος
Χρίστος Κορδελάς
Μαρσέλα Λένα
Ηλέκτρα Μαγγίνα
Αθηνά Σακαλή
Ηρακλής Τζαφέτας