Με τις όλο και πιο αυστηρές προδιαγραφές εκπομπής ρύπων, τα υπέρογκα πρόστιμα αλλά και τη συνεχή προβολή των πλεονεκτημάτων του εξηλεκτρισμού και της ηλεκτροκίνησης η εξέλιξη των πωλήσεων των PHEV (plug in hybrid electric vehicles) και των BEV (Battery Electric Vehicle), των αυτοκινήτων δηλαδή που πρέπει να συνδεθούν με ηλεκτρικό δίκτυο προκειμένου να φορτιστούν παίζει μεγάλο ρόλο.
Για το αν τελικά η ηλεκτροκίνηση κάθε μορφής έχει προσεγγίσει τους ευρωπαίους καταναλωτές και οδηγούς.
Το τελευταίο τρίμηνο του 2019 λοιπόν οι πωλήσεις και των δύο κατηγοριών που αναφέραμε αντιπροσώπευαν το 4,4% των συνολικών πωλήσεων καινούργιων αυτοκινήτων την ίδια χρονική περίοδο. Φυσικά το νούμερο αυτό δεν αποτελεί λόγο για να ανοίξουν τα εμπλεκόμενα μέρη σαμπάνιες και να το γιορτάσουν.
Διαβάστε περισσότερα εδώ
- Πηγή: cnn.gr
- Ετικέτες: Ευρωπαίοι, ηλεκτροκίνητα