Απάντηση στο ερώτημα «ποιο είναι το επόμενο βήμα μετά τη χρέωση 120.000 δολαρίων για μια μπανάνα κολλημένη στον τοίχο με ταινία;» έδωσε το Garage Magazine. Μπορεί στο Art Basel Miami Beach του περασμένου Δεκεμβρίου, ο Μαουρίτσιο Κατελάν να πώλησε τρεις εκδοχές του «Comedian» – μια τέταρτη την έφαγε ένας καλλιτέχνης περφόρμανς – , το περιοδικό όμως κάλεσε τον Ιταλό conceptual artist να σκηνοθετήσει φωτογράφιση της Κένταλ Τζένερ για το 18ο τεύχος του. Ο Κατελάν σκηνοθέτησε, η Κένταλ «ενσάρκωσε» διάφορα έργα του και ο ανερχόμενος Βρετανο-γκανέζος φωτογράφος Κάμπελ Άντι φωτογράφισε.
«Ποτέ στη ζωή μου δεν είχα αυτοκίνητο και ξαφνικά βρέθηκα σε ένα γκαράζ» είπε, σε ανακοίνωσή του, ο Κατελάν, κάνοντας λογοπαίγνιο με την επωνυμία του περιοδικού. «Ένα γκαράζ ανοιχτό – 24 ώρες το εικοσιτετράωρο, επτά μέρες την εβδομάδα – σε πειράματα που παρκάρουν μόνον αυτοκίνητα με πινακίδες από την Πολιτεία της δημιουργικότητας και καινοτομίας. Προσέξτε, το να δουλεύετε εκεί μέσα ενδέχεται να είναι αναζωογονητικό, και τοξικό λόγω των εξατμίσεων».
Διαβάστε περισσότερα εδώ