Η έκθεση της Γενεύης είναι από το 1905 ένα από τα σημεία αναφοράς της αυτοκινητοβιομηχανίας και όχι αδίκως, μιας και μετρά εκατοντάδες πρεμιέρες σημαντικών και λιγότερο σημαντικών μοντέλων, παρουσίες εκατοντάδων κατασκευαστών και εκατομμυρίων συνολικά επισκεπτών.
Ακόμα όμως και μια τόσο σημαντική έκθεση, η οποία επιπρόσθετα είναι και η πρώτη μεγάλη της χρονιάς στην πάντα καθοριστική για την αυτοκινητοβιομηχανία Ευρώπη, ήταν υπό αμφισβήτηση. Οι λόγοι; Πολλοί και διάφοροι.
Από το αυξημένο κόστος συμμετοχής και το μη βολικό timing παρουσίασης νέων μοντέλων για κάποιες αυτοκινητοβιομηχανίες μέχρι την πρεμιέρα πολλών από τα νέα αυτό μοντέλα στο διαδίκτυο. Ακόμα και μήνες πριν την εμφάνισή τους σε κάποια έκθεση. Πόσο μάλλον στις κατά τόπους αντιπροσωπείες.
Και εκεί που υπήρχε η αμφισβήτηση και ο προβληματισμός για το μέλλον αυτού του παραδοσιακού τρόπου προβολής των νέων αυτοκινήτων ήρθε και ο κορωνοϊός. Για να ακυρώσει την έκθεση και μετά από έναν μικρής χρονικής διάρκειας προβληματισμό να στρέψει τους κατασκευαστές σε εναλλακτικούς τρόπους για την επίσημη παρουσίαση των προϊόντων τους αλλά και των μελλοντικών τους σχεδίων καταρχήν στους δημοσιογράφους. Κυρίως με online πρεμιέρες και συνεντεύξεις τύπου και λιγότερο με ειδικές εκδηλώσεις που διοργανώθηκαν εν τάχει κάπου όπου ο κίνδυνος (τότε, στις αρχές του Μαρτίου) ήταν σαφώς μικρότερος.
Διαβάστε περισσότερα εδώ
- Πηγή: cnn
- Ετικέτες: αυτοκινήτων, εκθέσεις, τέλος