Η BMW θεωρεί πως στο μέλλον δεν θα υπάρχουν αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρίες αλλά πως θα συνυπάρχουν διάφορες καθαρές μορφές κίνησης. Μια από αυτές θα είναι και οι ενεργειακές κυψέλες με καύσιμο το υδρογόνο και για την εξέλιξη αυτοκινήτων αυτού του τύπου συνεργάζεται στενά με την Toyota και χρησιμοποιεί σε σημαντικό βαθμό την τεχνολογία που έχει εξελίξει η τελευταία.
Η Ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία είναι σαφώς πιο επιθετική στο συγκεκριμένο τομέα, μιας και το δικό της υδρογονοκίνητο μοντέλο, το Mirai, έχει περάσει ήδη στη δεύτερη γενιά του. Η BMW δείχνει σαφώς πιο συγκρατημένη μιας και το δικό της FCV (Fuel Cell Vehicle- αυτοκίνητο ενεργειακών κυψελών), που θα ονομάζεται i-Hydrogen Next, θα είναι διαθέσιμο το 2022 και σε περιορισμένο αριθμό. Και αυτό γιατί οι Βαυαροί πιστεύουν πως πρέπει πρώτα να δημιουργηθούν υποδομές και πως οι ενεργειακές κυψέλες θα είναι αρχικά πιο αποδοτικές σε βαρέα οχήματα που δεν μπορούν εύκολα να φορτίζουν τις μπαταρίες του σε κάποιο ηλεκτρικό δίκτυο ή ταχυφορτιστή.
Διαβάστε περισσότερα εδώ