Σλοβένος γραφίστας εμπνέεται από τον COVID-1920-03-2020

O Jure Tovrljan είναι ένας Σλοβένος σχεδιαστής ο οποίος λόγω των μέτρων κατά του κορωνοϊού, βρέθηκε με αρκετό χρόνο στα χέρια του. Εκτός όμως από χρόνο, η πανδημία του προσέφερε και έμπνευση. Έτσι αποφάσισε  στον χρόνο που είχε να επανασχεδιάσει γνωστούς λογότυπους (όπως των Ολυμπιακών Αγώνων, της Nike ή των Starbucks), αποδίδοντας τους τρόπους με τους οποίους η νέα κατάσταση έχει επιδράσει στην ζωή μας.

Έτσι, οι ολυμπιακοί κύκλοι απομακρύνθηκαν από μεταξύ τους, η γοργόνα των Starbucks φόρεσε μάσκα, ο παίκτης του NBA ξάπλωσε με ένα laptop στον καναπέ του, η FedEx έγινε FedUp (μπούχτισα), ο Linkedin έγινε Lockedin (κλεισμένος μέσα) και η μπίρα Corona έγινε “χρειάζομαι νέο όνομα”. Η επιτυχία αυτής της σειράς που μπορείτε να βρείτε ολόκληρη εδώ οδήγησε τον Σλοβένο γραφίστα να δημιουργήσει και μια δεύτερη σειρά εμπνευσμένη από τον COVID-19. Αυτή τη φορά με αφίσες από γνωστές τηλεοπτικές σειρές όπως τα φιλαράκια, το Game of Thrones και το Breaking Bad. Τη νέα δουλειά του Jure Tovrljan θα βρείτε εδώ.

 

 

 

  

Δείτε και αυτά