O Jure Tovrljan είναι ένας Σλοβένος σχεδιαστής ο οποίος λόγω των μέτρων κατά του κορωνοϊού, βρέθηκε με αρκετό χρόνο στα χέρια του. Εκτός όμως από χρόνο, η πανδημία του προσέφερε και έμπνευση. Έτσι αποφάσισε στον χρόνο που είχε να επανασχεδιάσει γνωστούς λογότυπους (όπως των Ολυμπιακών Αγώνων, της Nike ή των Starbucks), αποδίδοντας τους τρόπους με τους οποίους η νέα κατάσταση έχει επιδράσει στην ζωή μας.
Έτσι, οι ολυμπιακοί κύκλοι απομακρύνθηκαν από μεταξύ τους, η γοργόνα των Starbucks φόρεσε μάσκα, ο παίκτης του NBA ξάπλωσε με ένα laptop στον καναπέ του, η FedEx έγινε FedUp (μπούχτισα), ο Linkedin έγινε Lockedin (κλεισμένος μέσα) και η μπίρα Corona έγινε “χρειάζομαι νέο όνομα”. Η επιτυχία αυτής της σειράς που μπορείτε να βρείτε ολόκληρη εδώ οδήγησε τον Σλοβένο γραφίστα να δημιουργήσει και μια δεύτερη σειρά εμπνευσμένη από τον COVID-19. Αυτή τη φορά με αφίσες από γνωστές τηλεοπτικές σειρές όπως τα φιλαράκια, το Game of Thrones και το Breaking Bad. Τη νέα δουλειά του Jure Tovrljan θα βρείτε εδώ.