Αυξημένη ζήτηση κάνναβης στην εποχή του κορωνοϊού

Η κάνναβη φαίνεται να έχει την ίδια σημασία, όπως το γάλα και το ψωμί; Ακούγεται σαν κακόγουστο αστείο. Κι όμως στην εποχή του κορωνοϊού επιβεβαιώνεται η σημασία της και από επίσημες υπηρεσίες, τουλάχιστον σε ορισμένες πολιτείες των ΗΠΑ, όπου, παρά το Lockdown, τα καταστήματα πώλησης ειδών κάνναβης μένουν ανοιχτά, όπως τα σούπερ μάρκετ και οι φούρνοι. “Αυτό δείχνει το μεγάλο βαθμό που η κάνναβη βρίσκεται στο κέντρο της κοινωνίας” ερμηνεύει ο Στέφεν Μέρφυ, αναλυτής του κλάδου, την απόφαση ορισμένων αμερικανικών πολιτειών να κατατάξουν την κάνναβη ανάμεσα στα απαραίτητα αγαθά (essential good).

Η εταιρεία του Prohibition Partners αποτελεί πρότυπο προώθησης αυτού του πράσινου φυτού. Περίπου 40 εργαζόμενοι δουλεύουν στο Λονδίνο, την Βαρκελώνη και το Δουβλίνο μαζί με τον Μέρφυ. Αναλύουν την παγκόσμια αγορά κάνναβης, κάνουν μελέτες για την οικονομία, την επιστήμη και την πολιτική και όλα αυτά χωρίς καμιά εξάρτηση, όπως τουλάχιστον υποστηρίζουν.

“Η κρίση του κορωνοϊού έκανε τους επενδυτές εμφανώς προσεκτικότερους, κι αυτό το παρατηρεί κανείς ιδιαίτερο στον συγκεκριμένο κλάδο” υποστηρίζει ο ειδικός. “Η βιομηχανία είναι σχετικά νέα, χρειάζεται χρήματα για λόμπι, τεχνολογία, μηχανές και προσωπικό. Παρατηρούμε ότι ορισμένες εταιρείες με μεγάλη δυσκολία χρηματοδοτούνται”.

Ρεκόρ πωλήσεων λόγω Lockdown

Ίσως να οφείλεται στο ότι η καλλιέργεια κάνναβης δεν έχει και την καλύτερη φήμη. Εκτός από την αρνητική εικόνα ενός περιθωριακού να καπνίζει χασίς υπάρχουν εταιρείες που “καταποντίστηκαν” και μαζί τους τα χρήματα πολλών επενδυτών. Κυρίως στον Καναδά, την κατεξοχήν χώρα του χόρτου, όπως λέγεται, η νομιμοποίηση της κάνναβης είχε απογοητευτικά αποτελέσματα για τη βιομηχανία. Η αναμενόμενη έκρηξη κερδών έμεινε μόνο ως προσδοκία.

Διαβάστε περισσότερα εδώ

Δείτε και αυτά