Η Hyundai παρουσίασε τη νέα γενιά του Santa Fe, του μεγάλου της SUV, που μετά από αρκετά χρόνια απουσίας θα έρθει και πάλι το φθινόπωρο στην Ελλάδα. Ένας από τους λόγους για αυτό θα είναι και η ύπαρξη υβριδικών και plug-in υβριδικών εκδόσεων, με την πρώτη μάλιστα να είναι και μόλις 1.600 κυβικών.
Το νέο Santa Fe πάντως δεν έχει καμία σχέση με ότι ενδεχόμενα έχετε στο νου σας για το μεγάλο τζιπ της Hyundai. Η βάση του είναι το νέο μεταβλητό πλαίσιο της 3ης γενιάς της εταιρείας που εδώ χρησιμοποιείται για πρώτη φορά και η εμφάνισή του αποστασιοποιείται σημαντικά ακόμα και από αυτή της προηγούμενης πια γενιάς του χάρη στη μεγάλη, εμφατική μάσκα. Η οποία συνδυάζεται τόσο με ιδιαίτερα λεπτούς προβολείς όσο και με κάθετα φώτα ημέρας.
Σημαντικές είναι και οι αλλαγές στο εσωτερικό, που παραμένει επταθέσιο. Έτσι οπτικά ξεχωρίζει η μεγάλη οθόνη αφής του συστήματος infotainment με τη διαγώνιο των 10,25 ιντσών και πλήρεις δυνατότητες διασύνδεσης, ενώ ακόμα πιο μεγάλος (12,3 ιντσών) είναι ο στάνταρ ψηφιακός πίνακας οργάνων. Από κει και πέρα ξεχωρίζει η απουσία μοχλού για το αυτόματο κιβώτιο, μιας και πλέον υπάρχουν μπουτόν για την επιλογή της φοράς κίνησης και για το P, καθώς και ο Terrain Mode Selector. Με τη βοήθεια του οποίου ο οδηγός διαλέγει το πρόγραμμα οδήγησης που θα τον βολέψει καλύτερα μεταξύ των συνολικά 7 που υπάρχουν.
Μέχρι στιγμής η κορεάτικη εταιρεία δεν έχει ανακοινώσει κάτι συγκεκριμένο αναφορικά με τους κινητήρες που θα κινούν το καινούργιο Santa Fe, αλλά θεωρείται βέβαιο πως θα χρησιμοποιηθούν και εδώ τα σύνολα που θα δίνουν το παρόν και στο καινούργιο Sorento της Kia. Δηλαδή ο πετρελαιοκινητήρας των 2.200 κυβικών και των 2020 ίππων, ο turbo των 1.600 κυβικών με υβριδική υποβοήθηση και 230 ίππους, καθώς και το plug-in υβριδικό σύστημα πρόωσης (PHEV) με 265 ίππους και έως και 50 χιλιόμετρα καθαρά ηλεκτρικής κίνησης, που ονομάζονται Smartstream.