Το «ευχαριστώ» του Πανθεσσαλικού Συλλόγου Ιδιωτικών Παιδικών Σταθμών

Ανακοίνωση εξέδωσε ο Πανθεσσαλικός Σύλλογος Ιδιωτικών Παιδιών Σταθμών στην οποία αναφέρει τα εξής: «Ευχαριστούμε θερμά και εκτιμούμε απεριόριστα την άμεση ανταπόκριση της βουλευτού κ. Στέλλας Μπίζιου στα αιτήματα του κλάδου μας. Η κ Μπίζιου αφού ενημερώθηκε από το ΔΣ του συλλόγου μας προχώρησε  δίχως καμία καθυστέρηση, δεδομένων και των δύσκολων συνθηκών λόγω πανδημίας, σε μία δια ζώσης συνάντηση με την αρμόδια υφυπουργό κ. Δόμνα Μιχαηλίδου. Κεντρικό θέμα συζήτησης  όπως ιεραρχήθηκε είναι η αλλαγή στην ηλικιακή κατάταξη βρεφών/νηπίων σε παιδικούς σταθμούς και η είσοδος στους παιδικούς σταθμούς παιδιών από την ηλικία των 2 ετών αντί των 2,5 που ισχύει σήμερα. Υποστηρίζουμε ότι η  κατηγοριοποίηση αυτή είναι ανυπόστατη  παιδαγωγικά και επικράτησε αυθαίρετα για συντεχνιακούς ή τεχνοοικονομικούς λόγους. Όχι για κοινωνικούς ή παιδαγωγικούς όπως θα έπρεπε.

Επιπλέον το παραπάνω ηλικιακό κριτήριο  δημιούργησε εμπλοκή στην απορρόφηση των παιδιών σε ιδιωτικούς  παιδικούς σταθμούς μέσω του προγράμματος ΕΣΠΑ. Στέρησε επίσης  το δικαίωμα από κάποιους να αξιοποιήσουν ένα κοινωνικό αγαθό το οποίο δικαιούνται. Από τα  παιδιά στέρησε το δικαίωμα να εκπαιδευτούν στην πιο δυναμική ηλικία.

Η κα Μιχαηλίδου ενημέρωσε τη Λαρισαία βουλευτή πως εξετάζεται η πιθανότητα εισόδου στους παιδικούς σταθμούς παιδιών από την ηλικία των 2 ετών αντί των 2,5 που ισχύει σήμερα και το ζήτημα έχει ήδη προωθηθεί και στο υπουργείο Εσωτερικών

Με μεγάλη ικανοποίηση επίσης  πληροφορηθήκαμε πως η υφυπουργός Εργασίας δεσμεύτηκε για την ανάπτυξη ενός ουσιαστικού διαλόγου με την συμμετοχή εκπροσώπων των Συλλόγων Παιδικών Σταθμών στη συζήτηση που διεξάγεται στην αρμόδια Επιστημονική Επιτροπή, προκειμένου να καταθέσουν  τις εμπειρίες και την τεχνογνωσία τους.

Με αυτή την ουσιαστική  πρωτοβουλία και συνεργασία της κ. Μπίζιου  πιστεύουμε ότι η συζήτηση στα παραπάνω μέτρα θα συμβάλλει ώστε να βγει προς την κοινωνία η  διαμόρφωση  μιας  κοινής  αντίληψης μεταξύ του εκπαιδευτικού κόσμου και της  πολιτικής ηγεσίας,  για το πώς βλέπουμε την εκπαίδευση ως κοινωνικό αγαθό. Με ιεράρχηση όμως ενός παιδαγωγικού προσανατολισμού που( στην πράξη και όχι στα λόγια!)  βλέπει το παιδί ως υποκείμενο  και όχι ως αντικείμενο μόνο μίας κοινωνικής πολιτικής.

Την ευχαριστούμε πολύ και τη στηρίζουμε στο έργο της».

Δείτε και αυτά