«Υπάρχει δημοκρατικό κράτος που να μην έχει υπουργείο Προστασίας του Πολίτη; Η αστυνομία δεν είναι υπηρεσία των δημοκρατικών καθεστώτων; Δεν είναι υπεύθυνη για την τήρηση των νόμων αντιμετώπισης της πανδημίας; Αν δεν είναι μέρος του δημοκρατικού συστήματος, γιατί δεν την καταργήσετε τα 4,5 χρόνια που κυβερνήσατε;
Δεν το κάνατε όμως και τη χρησιμοποιήσατε κατά κόρον κατά υπερήλικων συνταξιούχων που διαδήλωναν!»
Με τα παραπάνω λόγια ο αν. γραμματέας της ΚΟ της ΝΔ, βουλευτής Ν. Λάρισας, Χρήστος Κέλλας, απάντησε προς τον κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο του ΣΥΡΙΖΑ Νίκο Παππά, που υποστήριξε ότι η κυβέρνηση καλεί την αστυνομία για κάθε περιστατικό, κατά τη συζήτηση νομοσχεδίου, στον απόηχο των επεισοδίων στη Ν. Σμύρνη Αττικής και του σοβαρού τραυματισμού αστυνομικού από όχλο κουκουλοφόρων.
Ο Λαρισαίος πολιτικός πρόσθεσε πως ο ΣΥΡΙΖΑ φαίνεται να καλλιεργεί την πόλωση και τον διχασμό της κοινωνίας, παραπέμποντας σε άλλες εποχές και θέτοντας σε κίνδυνο τη δημόσια υγεία, ενώ ευχήθηκε περαστικά στον άτυχο ειδικό φρουρό.
Με την ίδια ταχύτητα στο πλευρό των σεισμόπληκτων
Στο πρόσωπο του υφυπουργού Γιάννη Κεφαλογιάννη, ο κ. Κέλλας ευχαρίστησε τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή για την άμεση κινητοποίηση των συνεργείων καταγραφής ζημιών καθώς και τους συναρμόδιους υπουργούς και υφυπουργούς, που αντέδρασαν ταχύτατα για την αντιμετώπιση των συνεπειών των καταστροφικών σεισμών, ζητώντας από την κυβέρνηση να συνεχίσει να βρίσκεται στο πλευρό των σεισμόπληκτων με το ίδιο ενδιαφέρον, την ίδια ένταση και ταχύτητα.
Εναρμόνιση πολιτικών οδικής ασφάλειας στο επίπεδο των ΟΤΑ
Όσον αφορά το νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, με τίτλο «Η Ελλάδα σε κίνηση», ο αν. γραμματέας της ΚΟ της ΝΔ επισήμανε πως υλοποιείται σημαντικό μέρος των προτάσεων της Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας της Βουλής, της οποίας προεδρεύει. Με τη θεσμοθέτηση των Σχεδίων Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ) για τις περιφέρειες και τους δήμους άνω των 30.000 κατοίκων, αφενός μεν θα προωθηθεί η ασφαλής και φιλική προς το περιβάλλον κινητικότητα των πολιτών, αφετέρου θα εναρμονιστούν οι πολιτικές οδικής ασφάλειας στο επίπεδο της αυτοδιοίκησης.
Μητρώο μεταχειρισμένων οχημάτων
Περαιτέρω, ο πρόεδρος της Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας εστίασε στις διατάξεις σε σχέση με τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα οχήματα και τα ΚΤΕΟ, για τα οποία δημιουργούνται δύο αντίστοιχα μητρώα. Στο μητρώο μεταχειρισμένων θα καταχωρίζονται όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά των εισαγόμενων οχημάτων και η ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας τους στο εξωτερικό, προκειμένου να προστατεύονται οι αγοραστές, ενώ για τα ΚΤΕΟ συστήνεται μητρώο εποπτών (ιδιωτών μηχανικών) οι οποίοι θα διαπιστώνουν τη λειτουργικότητα των κέντρων, ώστε να αποφεύγονται πλημμελείς έλεγχοι.
Νέο καθεστώς συνταξιοδότησης για αυτοκινητιστές και εκπαιδευτές οδηγών
Ακόμη, ο κ. Κέλλας ανέπτυξε τις ρυθμίσεις του νομοσχεδίου σχετικά με τα καθεστώτα συνταξιοδότησης αυτοκινητιστών και εκπαιδευτών υποψήφιων οδηγών. Οι συνταξιούχοι αυτοκινητιστές θα δύνανται να διατηρούν προς εκμετάλλευση δύο αυτοκίνητα δημόσιας χρήσης, φορτηγό ή λεωφορείο, προκειμένου να μην διαταράσσεται ουσιωδώς η οικονομική τους ισορροπία. Αντίστοιχα, οι συνταξιούχοι εκπαιδευτές οδηγών θα μπορούν να συνεχίσουν την απασχόλησή τους, χωρίς να καταθέτουν στον ασφαλιστικό φορέα τις άδειες οδήγησης.
Δείτε την ομιλία εδώ: https://youtu.be/8gS6Nf50eIw