Virtual B2B Roadshow του ΕΟΤ για προώθηση της Ελλάδας στην Κίνα

Με κεντρικό στόχο την περαιτέρω σύνδεση των Ελλήνων επαγγελματιών του τουριστικού κλάδου με στελέχη της κινέζικης αγοράς, η Υπηρεσία ΕΟΤ Κίνα διοργάνωσε από τις 22 έως τις 25 Νοεμβρίου διαδικτυακό Virtual B2B Roadshow, στο πλαίσιο του Έτους Πολιτισμού και Τουρισμού μεταξύ Ελλάδας και Κίνας.

Στο ελληνικό virtual περίπτερο συμμετείχαν 45 συνεκθέτες, μεταξύ των οποίων οι  Περιφέρειες Κεντρικής Μακεδονίας και Θεσσαλίας, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης (ΟΤΘ), οι Δήμοι Ρόδου, Πάτμου, Αστυπάλαιας, Ίου, Άνδρου, Νάξου & Μικρών Κυκλάδων, καθώς και επιχειρήσεις της ελληνικής τουριστικής αγοράς, ενώ από κινεζικής πλευράς 214 εκπρόσωποι ταξιδιωτικών πρακτορείων και επιχειρήσεων από όλη τη χώρα.

Οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα ανάπτυξης εξατομικευμένου ηλεκτρονικού προφίλ και ταυτόχρονα δημιουργήθηκε Content Hub (ψηφιακός θάλαμος) για την παρουσίαση προωθητικού περιεχομένου (βίντεο, φωτογραφικό υλικό, ειδικές παρουσιάσεις, ταξιδιωτικοί οδηγοί, φυλλάδια κ.ά.) του ΕΟΤ και των συνεκθετών.

Στη διάρκεια του roadshow έλαβαν χώρα συνολικά 1.002 επαγγελματικές B2B διαδικτυακές συναντήσεις με άμεση αλληλεπίδραση μέσω διερμηνείας ή αυτόματης μετάφρασης κειμένου (chat), ενώ παράλληλα πραγματοποιήθηκαν εξειδικευμένα webinar από την Υπηρεσία ΕΟΤ Κίνας για τους Κινέζους συμμετέχοντες και από το μέλος του ΔΣ του ΕΟΤ, Γιώργο Δρακόπουλο, για τους Έλληνες συνεκθέτες.

Την εκδήλωση χαιρέτισαν ο Πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα, Γιώργος Ηλιόπουλος, ο Αντιπρόεδρος του International Exchanges and Cooperation Bureau του Υπουργείου Τουρισμού και Πολιτισμού της Κίνας, Zheng Hao, ο Αντιπρόεδρος της Ακαδημίας Τουρισμού της Κίνας, Li Zhongguang, και η Γενική Γραμματέας της Ένωσης Ταξιδιωτικών Πρακτορείων Κίνας, Sun Guizhen.

Δείτε και αυτά