Η τεχνολογία που συγχωνεύει τον εικονικό και τον φυσικό κόσμο θα μπορούσε γίνει πραγματικότητα για τους καταναλωτές μέσα σε λίγα χρόνια, ανακοίνωσε στις διαφημιστικές εταιρείες η Meta.
Η τεχνολογία της μικτής πραγματικότητας (MR) θα μπορούσε να επιτρέψει σε ένα άτομο που φοράει ακουστικά MR να χρησιμοποιήσει ένα φυσικό αντικείμενο για να προκαλέσει μια αντίδραση στον εικονικό κόσμο, όπως για παράδειγμα να χτυπήσει έναν χαρακτήρα βιντεοπαιχνιδιού με ένα πραγματικό ρόπαλο του μπέιζμπολ.
Πρόκειται για έναν από τους τρεις τύπους τεχνολογιών διευρυμένης πραγματικότητας που συχνά συνδέονται με το metaverse. Στην επαυξημένη πραγματικότητα (AR) οι παίκτες δεν μπορούν να επηρεάσουν τον ψηφιακό κόσμο με ένα φυσικό αντικείμενο. Τα ακουστικά εικονικής πραγματικότητας (VR), όπως το Oculus της Meta, βυθίζουν τους χρήστες σε έναν πλήρως εικονικό κόσμο όπου μπορούν να αλληλεπιδρούν με το περιβάλλον τους.
Στελέχη της Meta συνομίλησαν με διαφημιστικές εταιρείες την Πέμπτη (17/2), ώστε να βοηθήσουν τους διαφημιστές να κατανοήσουν καλύτερα το metaverse. Με αυτή της την ανακοίνωση, η εταιρεία έδωσε επιπλέον λεπτομέρειες για το χρονοδιάγραμμα της δημιουργίας του metaverse, ενός διαδικτυακού εικονικού κόσμου που θα ενσωματώνει επαυξημένη και εικονική πραγματικότητα, τρισδιάστατα ολογραφικά avatar, βίντεο και άλλα μέσα επικοινωνίας, για την οποία η Meta είχε δηλώσει ότι μπορεί να χρειαστεί μια δεκαετία για να κατασκευάσει.
Ορισμένα ακουστικά μικτής πραγματικότητας είναι ήδη διαθέσιμα, αλλά προς το παρόν δεν προορίζονται για τους καταναλωτές. Το HoloLens 2 της Microsoft το οποίο παρουσιάστηκε το 2019, κοστίζει 3.500 δολάρια και προορίζεται για χρήση σε χώρους εργασίας.
Στο ετήσιο συνέδριό της Connect τον Οκτώβριο, η Meta ανακοίνωσε το Project Cambria, ένα ακουστικό που θα διαθέτει δυνατότητες μικτής πραγματικότητας και θα περιλαμβάνει την παρακολούθηση προσώπου και ματιών. Το ακουστικό αναμένεται να κυκλοφορήσει αργότερα φέτος.
Εν τω μεταξύ, η Meta συμβούλεψε τους διαφημιστές να πειραματιστούν με διαφημίσεις επαυξημένης πραγματικότητας, όπως φίλτρα φωτογραφιών και βίντεο που επικαλύπτουν ψηφιακές εικόνες στον πραγματικό κόσμο, σύμφωνα με το Reuters.
Η Meta δήλωσε ότι οι εταιρείες θα μπορούσαν να συνεργαστούν με δημιουργούς περιεχομένου για διαφημίσεις AR ή να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία για εικονικές δοκιμές ρούχων.
Στη συζήτηση δεν αναφέρθηκαν λεπτομέρειες σχετικά με τις διαφημίσεις που θα μπορούσαν να τοποθετηθούν στο metaverse ή ποιοι ειδικοί έλεγχοι θα μπορούσαν να αποτρέψουν τις μάρκες από το να εμφανίζονται δίπλα σε ακατάλληλο περιεχόμενο, δήλωσε στο Reuters ένα στέλεχος διαφημιστικής εταιρείας που συμμετείχε στη συζήτηση. Τέλος, οι διαφημιζόμενοι θέλουν να ξέρουν πώς θα μετριέται η αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων στο metaverse.
ΠΗΓΗ: Reuters
- Πηγή: ertnews.gr