Σάββατο 07.05.2022, 20:30
Η περίφημη ορχήστρα Φιλαρμόνια του Λονδίνου, από το πόντιουμ της οποίας έχουν περάσει θρυλικοί μαέστροι, όπως ο Τοσκανίνι, ο Κλέμπερερ, ο Kάραγιαν και ο Mούτι, συνεχίζει από φέτος την πλούσια καλλιτεχνική της δράση με πρώτο αρχιμουσικό τον πολλά υποσχόμενο Φινλανδό Σάντου-Ματίας Ρόουβαλι, ο οποίος με τις αδιαμφισβήτητες ικανότητές του κέρδισε την εμπιστοσύνη της. Υπό τη διεύθυνσή του, η Oρχήστρα υπόσχεται μια δυναμική ανάγνωση της καταιγιστικής Τέταρτης συμφωνίας του Τσαϊκόφσκι. Επιπλέον, ο νοτιοκορεάτης θριαμβευτής του Διαγωνισμού Σοπέν 2015 Σονγκ-Τζιν Τσο καλείται να πραγματοποιήσει έναν πραγματικό πιανιστικό άθλο, ερμηνεύοντας το ακραία απαιτητικό Δεύτερο κοντσέρτο του Προκόφιεφ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Gioachino Rossini: Σεμίραμις, Εισαγωγή
Σεργκέι Προκόφιεφ: Κοντσέρτο για πιάνο και ορχήστρα αρ. 2 σε σολ ελάσσονα, έργο 16
Πιοτρ Ίλιτς Τσαϊκόφσκι: Συμφωνία αρ. 4 σε φα ελάσσονα, έργο 36
Santtu-Matias Rouvali, μουσική διεύθυνση
O Φινλανδός Σάντου-Ματίας Ρόουβαλι διαδέχτηκε το καλοκαίρι του 2021 τον Έσα-Πέκκα Σάλονεν ως Πρώτος Μαέστρος της Ορχήστρας Φιλαρμόνια. Διατηρεί, επίσης, τη θέση του ως Αρχιμαέστρος της Συμφωνικής Ορχήστρας του Γκέτενμποργκ στη Σουηδία και της Τάμπερε Φιλαρμονικής Ορχήστρας στη Φινλανδία. Οι Times του Λονδίνου τον περιγράφουν ως «the hottest Maestro in Finland» και η Guardian επαινεί την «υπερκινητική, σχεδόν μπαλετική του τεχνική στη διεύθυνση. Υπό την μπαγκέτα του Ρόουβαλι, η Ορχήστρα ακούγεται όλο φρεσκάδα, δεξιοτεχνία και ένταση»
Seong-Jin Cho, πιάνο
Εντυπωσιακό ταλέντο με έμφυτη μουσικότητα: ο Σονγκ-Τζιν Τσο ξεχώρισε από νωρίς ως ιδιαίτερος μουσικός της γενιάς του και εξελίχθηκε γρήγορα ως ένας από τους πιο διακεκριμένους καλλιτέχνες στην παγκόσμια μουσική σκηνή. Οι ερμηνείες του χαρακτηρίζονται άλλοτε στοχαστικές και ποιητικές κι άλλοτε πολύχρωμες και τολμηρές.
Το 2015 κέρδισε το πρώτο βραβείο στον απαιτητικό Διεθνή Διαγωνισμό Σοπέν στη Βαρσοβία και αμέσως μετά, τον Ιανουάριο του 2016, υπέγραψε ένα αποκλειστικό συμβόλαιο με την Deutsche Grammophon.
«Ο Τσο είναι δεξιοτέχνης. Η ερμηνεία του διαθέτει τονικά χρώματα, αψεγάδιαστη τεχνική και φλόγα. Έχει πολλά να δώσει και επικοινωνεί με το κοινό του με άνεση και ισορροπία.»
The Wall Street Journal