Μικρή πτώση στην ικανοποίηση των επισκεπτών ξενοδοχείου καθώς η ζήτηση και η πληρότητα επιστρέφουν στα προ πανδημίας επίπεδα, αποκαλύπτει μελέτη της JD Power στη Βόρεια Αμερική.
Η μελέτη North America Hotel Guest Satisfaction Index διαπίστωσε ότι η φετινή μείωση 8 βαθμών (κλίμακα 1.000 βαθμών) στη συνολική ικανοποίηση είναι αποτέλεσμα πολλών παραγόντων.
Αλλά κανένας δεν είναι μεγαλύτερος από το κόστος και τις χρεώσεις του ξενοδοχείου.
Η ικανοποίηση με τα δωμάτια είναι επίσης ένας παράγοντας που συμβάλλει, σύμφωνα με την JD Power.
Όπως επισημαίνει η μελέτη, τα ξενοδοχεία εξακολουθούν να λαμβάνουν σχετικά υψηλές βαθμολογίες ικανοποίησης για την καθαριότητα των δωματίων.
Ωστόσο οι βαθμολογίες για θέματα όπως η διακόσμηση και η επίπλωση, οι ανέσεις στο δωμάτιο και η ποιότητα των λουτρών είναι μειωμένες σε σύγκριση με το 2021.
Η ικανοποίηση των επισκεπτών επηρεάζεται επίσης από το κόστος Wi-Fi.
Περισσότεροι από οκτώ στους 10 (81%) επισκέπτες είχαν πρόσβαση στο διαδίκτυο από τα δωμάτια του ξενοδοχείου τους. Το ποσοστό που πλήρωσε επιπλέον για Wi-Fi αυξήθηκε τέσσερις ποσοστιαίες μονάδες σε σύγκριση με το 2019, πριν από την πανδημία.
Η μελέτη αποκάλυψε επίσης την τάση λιγότερων αλληλεπιδράσεων με το προσωπικό εν μέσω έλλειψης εργατικού δυναμικού στον κλάδο.
Σύμφωνα με την JD Power, λιγότεροι επισκέπτες αλληλεπιδρούν με το προσωπικό της ρεσεψιόν και τους συνοδούς πρωινού φέτος σε σύγκριση με το 2019. Ωστόσο, εξακολουθούν να δίνουν στο προσωπικό υψηλές βαθμολογίες για ευγένεια.
- Πηγή: tourismtoday.gr