Μεγάλες οι ελπίδες για την φετινή χειμερινή σεζόν

Δεν αναφέρουν σημάδια επίπτωσης από την κρίση στο κόστος ζωής οι ειδικοί στα χειμερινά σπορ, καθώς προετοιμάζονται για μια πρώτη σεζόν χωρίς διακοπή λόγω του Covid.

Μιλώντας την περασμένη εβδομάδα στο Λονδίνο σε μια εμπορική παρουσίαση για το δημοφιλές γαλλικό θέρετρο Val d’Isere, αρχηγοί τουριστών, πράκτορες και χειριστές μίλησαν για τις μεγάλες ελπίδες τους για την ερχόμενη σεζόν χειμερινών σπορ.

Ο Christophe Lavaut, διευθύνων σύμβουλος της Val d’Isere Tourisme είπε ότι ορισμένα ξενοδοχεία αναφέρουν ότι έχουν ήδη πληρότητα 90% για ολόκληρη τη σεζόν.

«Είναι ακόμα πολύ νωρίς για να το πούμε, αλλά μέχρι στιγμής, όλα καλά», είπε. «Βλέπουμε πολλά σημάδια ότι οι πελάτες και οι τουριστικοί πράκτορες έχουν μεγάλη εμπιστοσύνη αυτή τη σεζόν.

«Κλείνουν ήδη ξενοδοχεία και βλέπουμε καλύτερα σημάδια από πέρυσι, επειδή τον περασμένο Σεπτέμβριο όλοι περίμεναν να δουν τι θα συμβεί».

Ο Lavaut είπε ότι δεν ανησυχεί για την πιθανότητα αύξησης των τιμών, επειδή πολλοί από τους φορείς εκμετάλλευσης ξενοδοχείων και εγκαταστάσεων του θερέτρου έχουν συμφωνήσει σταθερό κόστος ενέργειας μέχρι το τέλος του 2023.

«Σίγουρα όλα θα είναι έτοιμα για να έρθει ο κόσμος σε κανονικές συνθήκες και κανονικές τιμές», είπε. «Πέρυσι είχαμε μια πλήρη σεζόν, αλλά με κάποιους περιορισμούς, φέτος θα είναι χωρίς περιορισμούς».

Το Val d’Isere παραμένει ένα εξαιρετικά δημοφιλές χιονοδρομικό κέντρο για τους Βρετανούς που αποτελούν το 42% όλων των επισκεπτών, περίπου το ένα τέταρτο των οποίων είναι συνήθως νέοι στο σκι.

Μέχρι το τέλος Νοεμβρίου, το θέρετρο αναμένει να έχει πουλήσει το 80% της σεζόν και θα γνωρίζει μέχρι τότε πόσο καλή θα είναι η φετινή χρονιά για τον κλάδο.

Παράλληλα, ο πάροχος all-inclusive Club Med εγκαινιάζει την πρώτη του ιδιοκτησία Exclusive Collection στις Άλπεις τον Δεκέμβριο, προσφέροντας 216 δωμάτια και μια premium εμπειρία φαγητού και χειμερινών δραστηριοτήτων.

Ο Nicholas Bresch, ο νέος διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας στο Ηνωμένο Βασίλειο και τις Σκανδιναβικές χώρες, δήλωσε ότι οι καταναλωτές προσπαθούν να κλειδώσουν το κόστος τους, επομένως το all-inclusive αναμένεται να είναι δημοφιλές.

Δείτε και αυτά