Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, η Six Senses βρίσκεται στην κορυφή της λίστας Luxury Travel Intelligence (LTI) για κορυφαίες μάρκες σε ξενοδοχεία πολυτελείας στον κόσμο, το 2022.
Η LTI εξηγεί ότι για την έκδοση του 2022 -η οποία κατατάσσει ξενοδοχειακές μάρκες με τουλάχιστον 10 ακίνητα στο χαρτοφυλάκιο τους- χρησιμοποιεί έναν «αυστηρά καθορισμένο αλγόριθμο που μετρά την απόδοση και τις αξίες των εμπορικών σημάτων πολυτελών ξενοδοχείων» για να καταγράψει τη λίστα της, με βάση «128 σημεία επαφής που σχετίζονται με τον τομέα των ξενοδοχείων πολυτελείας».
Τα σημεία επαφής αφορούν τη συνολική απόδοση της επωνυμίας και όχι με την απόδοση μεμονωμένων ιδιοκτησιών.
Η εστίαση είναι στην ικανότητα μιας επωνυμίας να προσφέρει το πάθος, τη δέσμευση της, το ήθος και τις αξίες της, καθώς και την ποιότητα της διοίκησης και του προσωπικού της.
Η συνεχής επένδυση και ο τρόπος χρήσης τους είναι επίσης σημαντικός παράγοντας, ιδιαίτερα για νέα ακίνητα και την ανακαίνιση υφιστάμενων.
Η Six Senses, είναι η καλύτερη μάρκα πολυτελών ξενοδοχείων στον κόσμο. «Συνεχίζουμε να είμαστε πολύ εντυπωσιασμένοι με το Six Senses, αναφέρει η LTI, για τον πρωτοπόρο της τα τελευταία τρία χρόνια. Προσφέρει ένα αυθεντικό μείγμα ευεξίας, βιωσιμότητας, ζεστής φιλοξενίας και δημιουργικές εμπειρίες επισκεπτών».
Με το Six Senses στο Λονδίνο και τη Ρώμη να αναμένονται το 2023, αυτή είναι μια συναρπαστική στιγμή για τη μάρκα και τους πιστούς οπαδούς της.
Η μόνη νέα είσοδος στο top 12 για το 2022 είναι η Rocco Forte Hotels, η οποία φέτος γιορτάζει 25 χρόνια λειτουργίας στην Ευρώπη.
Η Rocco Forte Hotels «συνεχίζει να δείχνει ό,τι είναι καλό να είσαι παθιασμένος ξενοδόχος στον τομέα της πολυτελείας», τονίζει η LTI.
LTI: Ένας οργανισμός με μέλη μόνο εύπορους ταξιδιώτες
Η LTI είναι ένας οργανισμός με μέλη μόνο εύπορους ταξιδιώτες, που χρηματοδοτείται από τις συνδρομές τους.
Για την έρευνα δεν δέχεται καμία διαφήμιση ή χορηγία γεγονός που καθιστά την διαδικασία αδιάβλητη. Στόχος της να βεβαιωθούν τα μέλη της ότι αποτελούν την πρώτη της προτεραιότητα.
Μερικοί από τους κορυφαίους ερευνητές στον τομέα αποτελούν μέρος του εκτεταμένου παγκόσμιου δικτύου της. Καθένας από αυτούς είναι ειδικός στην παροχή εσωτερικών πληροφοριών και δίνε ιδιαίτερη προσοχή στη λεπτομέρεια.
Για τη συλλογή των δεδομένων τους, οι ερευνητές της LTI συνεργάζονται από CEOs των επωνυμιών που αξιολογούνται έως διευθυντικά στελέχη, προσωπικό και επισκέπτες, γεγονός που επιτρέπει στην εταιρεία να δημιουργήσει τη μοναδική της αναφορά.
Κάθε χρόνο η διαδικασία ξεκινά ξανά, επομένως τα αποτελέσματα των προηγούμενων ετών δεν έχουν καμία σχέση με την επόμενη χρονιά.
Αρκετές από τις top επωνυμίες ξενοδοχείων επωνυμίας της λίστας για φέτος, έχουν παρουσία και στην Ελλάδα.
Ποιες είναι οι καλύτερες μάρκες πολυτελών ξενοδοχείων στον κόσμο
Τα αποτελέσματα του 2022, αντικατοπτρίζονται σε ποσοστά με τις περσινές θέσεις σε παρένθεση:
- Six Senses 82,6% (1)
- Mandarin Oriental 81% (2)
- Rosewood 80,3% (9)
- Auberge 78,8% (3)
- Aman Resorts 77,4% (4)
- Oetker Collection 75,7% (7)
- One&Only Resorts 75% (6)
- Belmond Hotels 74,7% (5)
- Four Seasons 71,2% (8)
- Viceroy Hotels & Resorts 70,9% (11)
- Rocco Forte Hotels 69,4% (νέο στην λίστα)
- COMO Hotels & Resorts 69,1% (10)
Επωνυμίες που αξιολογήθηκαν επαρκώς
Άλλες επωνυμίες που αξιολογήθηκαν επαρκώς για παρακολούθηση καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους είναι (με αλφαβητική σειρά):
Alila, Anantara Hotels Resorts & Spas, Banyan Tree, Dorchester Collection, Firmdale, Jumeirah, Leela, Oberoi, Park Hyatt, Peninsula, Ritz-Carlton, Shangri-La, Soho House, Raffles, Red Carnation, St. Regis, Taj, The Luxury Collection.
Επωνυμίες που έχουν λιγότερες από δέκα ιδιότητες
Οι επωνυμίες που έχουν επί του παρόντος λιγότερες από δέκα ιδιότητες (ελάχιστη απαίτηση κριτηρίων της LTI) αλλά βαθμολογούνται υψηλά κατά την εφαρμογή του ίδιου αλγόριθμου (με αλφαβητική σειρά) είναι:
Airelles, Althoff Collection, Bulgari, Capella, Cheval Blanc, JK Place, La Reserve, Maybourne, Montage, Nikki Beach, Pendry, Soneva και Virgin Limited Edition.
- Πηγή: tourismtoday.gr