Με νέες επενδύσεις συνεχίζει την επέλασή της στη Μύκονο η White Mulberry, η οποία έχει στα σκαριά συνολικά 2+1 projects που θα αναβαθμίσουν το τουριστικό προϊόν στο νησί των ανέμων. Η εταιρεία έχει ήδη δρομολογήσει μία μεγάλη τουριστική ανάπτυξη στο κυκλαδίτικο νησί, που έχει υπαχθεί στο καθεστώς των Στρατηγικών Επενδύσεων, ενώ τις προηγούμενες ημέρες εγκρίθηκαν από το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων επιχορηγήσεις για δύο projects της υπό σύσταση White Mulberry NEWCO ΙΚΕ, που αφορούν τη δημιουργία ενός συνεδριακού κέντρου και την ανάπτυξη ενός ξενοδοχείου στη Μύκονο.
Οι δύο επενδύσεις
Με βάση τον σχετικό σχεδιασμό, η εταιρεία προχωρά στην ανάπτυξη ενός συνεδριακού κέντρου, δυναμικότητας 450 συνέδρων, στη θέση Καλαφάτης της Μυκόνου, με το ύψος της επένδυσης να ανέρχεται σε περίπου 7 εκατ. ευρώ. Το συνεδριακό κέντρο θα αποτελέσει μέρος του μεγάλου project των περίπου 100 εκατ. ευρώ που υλοποιεί η εταιρεία στο νησί των ανέμων.
Το δεύτερο επενδυτικό σχέδιο της υπό σύσταση επιχείρησης αφορά την ίδρυση ενός ξενοδοχείου κατηγορίας 4 αστέρων και δυναμικότητας 75 δωματίων των 150 κλινών, στη θέση Αμπελά της Μυκόνου, συνολικού προϋπολογισμού περίπου 7 εκατ. ευρώ.
Το mega project
Οι επικεφαλής της εταιρείας με την επωνυμία White Mulberry έχουν ήδη δρομολογήσει τα τελευταία χρόνια την ανάπτυξη ενός τουριστικού συγκροτήματος στην περιοχή Καλαφάτη, αξιοποιώντας τις επιδόσεις που καταγράφει ο ελληνικός τουρισμός.
Ο σχεδιασμός της White Mulberry Development ΙΚΕ προβλέπει μία επένδυση, συνολικού προϋπολογισμού άνω των 100 εκατ. ευρώ, στο πλαίσιο της οποίας θα αναπτυχθούν δύο ξενοδοχειακές μονάδες, δυναμικότητας 450 κλινών, που όπως φαίνεται βάσει σχεδιασμού θα ενταχθούν στο portfolio της γαλλικής Accor (Raffles Mykonos και Fairmont Mykonos), με τον ορίζοντα ολοκλήρωσης του project, βάσει χρονοδιαγράμματος του έργου, να έχει τεθεί μέχρι το 2024.
Το έργο περιλαμβάνει επίσης την ανάπτυξη 35 τουριστικών κατοικιών και ενός συνεδριακού κέντρου και, όπως εκτιμάται, από την επένδυση αναμένεται να δημιουργηθούν 410 θέσεις εργασίας. Ο περιβάλλων χώρος του συγκροτήματος θα είναι ένα οικολογικό σύμπλεγμα από διάφορα είδη τοπικών φυτών, θάμνων και δέντρων προκειμένου το θέρετρο να ενσωματωθεί και να ενισχύσει το οικολογικό περιβάλλον της περιοχής. Στόχος της εταιρείας είναι η δημιουργία ενός τουριστικού συγκροτήματος πολυτελών προδιαγραφών που θα προσελκύσει ταξιδιώτες υψηλού εισοδηματικού προφίλ. Το συγκεκριμένο project εντάχθηκε στο καθεστώς fast track το καλοκαίρι του 2020.
Ενίσχυση της παρουσίας
Το συγκεκριμένο project, εφόσον οι δύο μονάδες θα φέρουν τα brands της Accor, θα ενισχύσει και την παρουσία του γαλλικού ομίλου στη χώρα μας, ο οποίος σήμερα διαθέτει στο χαρτοφυλάκιό του περισσότερες από 5.300 ξενοδοχειακές μονάδες και πάνω από 10.000 F&B venues σε 100 και πλέον χώρες, με πάνω από 40 διαφορετικά brands σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Αφρική, Νότια Aμερική και Ασία.
Πρόσφατα, η εταιρεία, η οποία είναι μία από τις ηγέτιδες δυνάμεις του ξενοδοχειακού κλάδου, διεύρυνε την παρουσία της στην Ελλάδα, με το ντεμπούτο του 5άστερου Niko Seaside Resort MGallery, στον Αγιο Νικόλαο, του δεύτερου MGallery στη χώρα μας.
- Πηγή: tourismtoday.gr