Περισσότερα και μεγαλύτερης διάρκειας ταξίδια θα κάνουν οι καταναλωτές το 2023 σύμφωνα με τα δεδομένα από πρόσφατη έρευνα της lastminute.com.
Ειδικότερα, το 76% των καταναλωτών αναμένει ότι θα επηρεαστεί «μέτρια ή σοβαρά» από την κρίση του κόστους ζωής.
Οι καταναλωτές πρόκειται να ξοδέψουν περισσότερα και να κάνουν περισσότερες διακοπές το επόμενο έτος, υποδηλώνοντας ότι τα ταξίδια είναι έξοδα που πολλοί δεν είναι διατεθειμένοι να θυσιάσουν.
Σύμφωνα με το lastminute.com, για τις κρατήσεις για city breaks για το 2023, το ποσοστό διαμονής μεγαλύτερης διάρκειας είναι στο 40% έναντι 31% το 2019, ενώ ιστορικά οι διαμονές τριών διανυκτερεύσεων ήταν οι πιο δημοφιλείς.
Για κρατήσεις ταξιδιών για ήλιο και παραλία, οι επτά νύχτες συνεχίζουν να είναι οι πιο δημοφιλείς. Ωστόσο, το ποσοστό για οκτώ ή περισσότερες διανυκτερεύσεις έχει αυξηθεί κατά 11% για το 2023 έναντι του 2019.
Το αυξανόμενο κόστος ζωής έχει φαινομενικά αντίκτυπο ως προς το πώς και πότε οι καταναλωτές πληρώνουν για τις διακοπές τους, με περισσότερους να επιδιώκουν να κατανείμουν το κόστος σε μεγαλύτερο χρονικό διάστημα: το 68% των καταναλωτών έχουν επιλέξει να πληρώσουν τις κρατήσεις τους για το 2023 με κάποιο πρόγραμμα πληρωμών.
- Πηγή: tourismtoday.gr