Η Audi παίζει δυνατά σε δύο ταμπλό, Αναπτύσσει με εκπληκτικό ρυθμό την γκάμα των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της και παράλληλα επιδιώκει να κατακτήσει μεγαλύτερο ποσοστό στα αυτοκίνητα με θερμικό κινητήρα.
Του Σπύρου Ρέκκα
Την ώρα που οι γνωστοί λόγοι έχουν πυροδοτήσει και τις τιμές πώλησης των αυτοκινήτων, ενισχύεται το εμπορικό ενδιαφέρον για το premium Audi Α3 SB 30 TFSI, με πακέτο εξοπλισμού Comfort.
Η ομάδα του Ανδρέα Χαλμπέ εξασφάλισε ικανό αριθμό αυτοκινήτων με αναβαθμισμένο εξοπλισμό και σε προσιτή τιμή (23.600 ευρώ) με τα νέα δεδομένα της αγοράς. Η Audi πλαγιοκοπεί την ελληνική αγορά των πολυτελών αυτοκινήτων, αλλά και των μοντέλων μαζικής παραγωγής, με μια ενδιαφέρουσα πρόταση.
Πριν αποφασίσω την τελική βαθμολογία για κάθε μοντέλο, μετράω και την άποψη της μάρκας για όσα δεν φαίνονται με γυμνό οφθαλμό. Τι κρύβεται κάτω από τις γυαλισμένες λαμαρίνες του Audi Α3 Sportback; Η ασφάλεια, η τεχνολογία, το πιο αποδοτικό πάτωμα της αγοράς και, βέβαια, η γερμανικών προδιαγραφών ποιότητα κατασκευής.
Το premium Audi A3 SB 30 TFSI παίρνει ισχύ από έναν κινητήρα 1.000 κ.εκ. TFSI. Αποδίδει 110 ίππους και ροπή 20,2 χλγμ. Ζυγίζει μόλις 88 κιλά και ο στροφαλοθάλαμος είναι ισορροπημένος για ομαλή και ιδιαίτερα πολιτισμένη λειτουργία. Η πολλαπλή εξαγωγής και ο στροφαλοθάλαμος έχουν το δικό της κύκλωμα ψύξης. Η διαδικασία καύσης Miller αυξάνει την απόδοση. Προσφέρει πλεονεκτήματα ειδικά για το μερικό φορτίο -όπου ο κινητήρας λειτουργεί με λιγότερη από τη μέγιστη δυνατή απόδοση- δηλαδή το εύρος στο οποίο ο κινητήρας λειτουργεί πιο συχνά. Συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων. Εκπομπές CO2 μόλις 125 γρ./χλμ. Τέλη κυκλοφορίας 80 ευρώ.
Αναμφισβήτητα, δεν μπορεί να βάλει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά πηγαίνει μια χαρά στο αστικό περιβάλλον και στο ταξίδι είναι σχετικά αποδοτικό και οικονομικό, αρκεί να το χειριστείς σωστά, χωρίς να το πιέζεις ακολουθώντας τον ρυθμό του.
Ο εξοπλισμός του Audi A3 1.0 30 TFSI 110 PS (με πακέτο εξοπλισμού Comfort) είναι σχεδόν πλήρης. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει: Ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών. Φώτα με τεχνολογία LED. Ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών. Οθόνη infotainment αφής, υψηλής ανάλυσης 10,1 ιντσών. Αυτόματο κλιματισμό 2 ζωνών. Sport plus τιμόνι, πολυλειτουργικό, 3 ακτίνων. Δυναμικό σύστημα χειρισμού Audi Drive Select – με επιλογή οδηγικού προφίλ. Μεταλλικό χρώμα. Υπηρεσίες Functions on Demand. Audi Connect.
Αλλες επιλογές: A3 SB 30 TFSI Hybrid S tronic 1.0 110 ίπποι, 26.600 ευρώ, εκπομπές CO2 116 γρ./χλμ., οπότε μηδενικά τέλη κυκλοφορίας. Εδώ οι δύο παράγοντες, το αυτόματο 7-τάχυτο S tronic και το σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας 48 V, είναι σημαντικά καλούδια, γιατί μειώνουν την κόπωση του οδηγού και την κατανάλωση καυσίμου. A3 SB 35 1.5 TFSI 150 ίππων, 27.600 ευρώ, εξαιρετική πρόταση. Α3 SB 30 TDI 2.0 116 S tronic 28.900 ευρώ, για οικονομικά ταξίδια λόγω του πετρελαιοκινητήρα. A3 SB 40 TFSI e 1.4 204 S tronic, 45.600 ευρώ, «πολυβόλο» σε τέσσερις ρόδες. Αναμένω τα αποτελέσματα από την επίθεση της Audi.
- Πηγή: real.gr