Το BMW Group σημείωσε σημαντική αύξηση στις παγκόσμιες πωλήσεις αμιγώς
ηλεκτρικών οχημάτων (+83,2%) το πρώτο τρίμηνο του 2023. Συνολικά, το BMW Group
παρέδωσε 64.647 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα BMW και MINI σε πελάτες το πρώτο τρίμηνο της
χρονιάς. Η μάρκα BMW κατάφερε να υπερδιπλασιάσει τις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών
οχημάτων το πρώτο τρίμηνο, με 55.979 παραδόσεις (+112,3%).
«Η ισχυρή προϊοντική γκάμα μας συνεχίζει να εμπνέει τους πελάτες μας σε όλο τον κόσμο. Τα
αμιγώς ηλεκτρικά μας οχήματα, ειδικότερα, απολαμβάνουν υψηλή ζήτηση σε όλο τον κόσμο.
Συνεπώς, μπορέσαμε να διατηρήσουμε το δυναμικό ρυθμό της αύξησης της ηλεκτροκίνησης
κατά το πρώτο τρίμηνο», δήλωσε ο Pieter Nota, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της BMW
AG, υπεύθυνος για τους τομείς Πελατών, Μαρκών, Πωλήσεων. «Το BMW Group βρίσκεται σε
καλό δρόμο για ελαφριά αύξηση των πωλήσεων στο σύνολο του έτους 2023. Οι κύριοι μοχλοί
ανάπτυξης το 2023 θα είναι τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα και τα high-end μοντέλα της
πολυτελούς κατηγορίας – όπως η νέα BMW i7*, η νέα BMW Σειρά 7, η BMW XM* και η
ανανεωμένη BMW X7», συνέχισε ο Nota.
Το BMW Group παρέδωσε συνολικά 588.138 οχήματα BMW, MINI και Rolls-Royce σε
πελάτες σε όλο τον κόσμο κατά το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους (-1,5%). Τα
επακόλουθα από το κύμα κορονοϊού στην Κίνα, που φαίνεται να υποχωρεί, και οι επιπτώσεις
του στο οικονομικό περιβάλλον, εξακολουθούν να είναι σαφώς αισθητά σε όλες τις
βιομηχανίες. Το BMW Group εκτιμά ότι η κινεζική οικονομία θα σταθεροποιηθεί κατά τη
διάρκεια του έτους. Η κατάσταση των πωλήσεων στις ΗΠΑ φαίνεται προς το παρόν να είναι
εύρωστη. Στην Ευρώπη, οι πωλήσεις του BMW Group μειώθηκαν ελαφρώς σε σχέση με την
περυσινή χρονιά, κυρίως λόγω της απαγόρευσης εξαγωγών και παραγωγής για τη Ρωσική
αγορά. Ωστόσο, μια σαφής ανοδική τάση ήταν εμφανής παγκοσμίως τον Μάρτιο.
Με την προοπτική κερδοφόρας ανάπτυξης σε ένα δύσκολο επιχειρηματικό περιβάλλον και με
μια πολύ δυναμική αύξηση των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων, το BMW Group είναι
αισιόδοξο για το 2023. Αυτό υποστηρίζεται από ένα ισχυρό βιβλίο παραγγελιών συνολικά. Το
BMW Group αναμένει ελαφρά αύξηση των παραδόσεων σε πελάτες παγκοσμίως στον τομέα
αυτοκινήτου το 2023.
Το BMW Group αναμένει επίσης να δει θετική δυναμική στο top end άκρο της αγοράς – όπου
η εταιρεία σχεδιάζει ανάπτυξη σε μεσαίο διψήφιο ποσοστό. Λόγω της τοπικοποίησης της
έκδοσης της BMW X5 με μακρύ μεταξόνιο στην Κίνα, το BMW Group διαθέτει επιπλέον
παραγωγική ικανότητα για την οικογένεια X στο Spartanburg.