Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η «1η Ημερίδα Εξυπηρέτησης Πελάτη στη Λάρισα» που διοργάνωσε η ΕΙΕΠ (Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών) την Πέμπτη 11 Μαΐου 2023, με τη στήριξη του Συνδέσμου Θεσσαλικών Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (ΣΘΕΒ) και συνδιοργανωτή την «ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΑΙΓΑΙΟΥ».
Μεταξύ των ομιλητών, η διευθύντρια του ΣΘΕΒ κα. Έλενα Καματέρη τόνισε πως “Η εξυπηρέτηση πελατών είναι η πρώτη και πολλές φορές η μοναδική επαφή που έχει ο καταναλωτής με την επιχείρηση”. Στη συνέχεια παρέθεσε μερικά εντυπωσιακά στατιστικά στοιχεία όπως ότι το:
76% των πελατών θα άλλαζαν τις συνήθεις πρακτικές τους ή το δρομολόγιο τους για να πάνε σε μια εταιρεία που έχει καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών.
86% των πελατών θα άλλαζαν προς ένα brand ή εταιρεία του ανταγωνισμού αν έπεφτε στην αντίληψή τους ότι παρέχεται καλύτερη εμπειρία πελάτη.
48% των πελατών πιστεύουν ότι η σπουδαία εξυπηρέτηση πελατών είναι σημαντικότερη από την τιμή
82% των πελατών εμπιστεύονται περισσότερο μια εταιρεία ή ένα brand αν παρέχεται μια άψογη εξυπηρέτηση πελατών.
Καταλήγοντας, υπογράμμισε πως “η ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών και η συνολική ικανοποίηση του πελάτη δημιουργεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, δημιουργεί νέους πελάτες, υπερνικά το θέμα τις τιμής και εδραιώνει τη σχέση μεταξύ του πελάτη και της επιχείρησης”.
Ο ΣΘΕΒ είναι ένας σύνδεσμος επιχειρήσεων που έχει τη χαρά και το δύσκολο έργο να εκπροσωπεί όλους σχεδόν τους κλάδους του επιχειρείν. Για το λόγο αυτό στηρίζει έμπρακτα πρωτοβουλίες όπως την ημερίδα για την εξυπηρέτηση των πελατών, που στόχο έχει να αναδείξει το συγκεκριμένο θέμα που δίνει τόσο μεγάλη υπεραξία στις επιχειρήσεις.