Στο Επιμελητήριο Λάρισας, πραγματοποιήθηκε ενημερωτική συνάντηση του Τμήματος Επικοινωνίας της ΠΑΕ ΑΕΛ με όλα τα ΜΜΕ.
Σ’ αυτή βρέθηκαν, ο υπεύθυνος επικοινωνίας της ομάδας, Δημήτρης Παπαλέξης, που αναφέρθηκε στον τρόπο λειτουργίας του τμήματος, αλλά και τον σκοπό αυτού στην ομάδα, όπως και η Δήμητρα Βασιλάκου, που άπτεται σε θέματα Marketing των «βυσσινί».
Ο κ. Παπαλέξης, αφού καλωσόρισε τους παραβρισκόμενους ανέφερε μεταξύ άλλων ότι, «το Τμήμα Επικοινωνίας της ΠΑΕ ΑΕΛ, πήρε την πρωτοβουλία να καλέσει όλα τα Μέσα προκειμένου να σας ενημερώσουμε, αλλά και να συζητήσουμε μαζί σας το νέο τρόπο που θεωρούμε πως πρέπει να διαχειριζόμαστε το κομμάτι της επικοινωνίας μέσω της ΠΑΕ.
Εμείς σας θέλουμε αρωγούς στην προσπάθεια της ΠΑΕ, στην άμεση επικοινωνία με τον φίλαθλο κόσμο της ομάδας. Θέλουμε να χτίσουμε ένα μοντέλο επικοινωνίας που θα έχει χαρακτηριστικά διαφάνειας, αλήθειας και άμεσης ενημέρωσης προς τους φιλάθλους. Για να πολλαπλασιαστεί αυτό το μήνυμα θα πρέπει να γίνεται αρωγοί όλα τα Μέσα, τα οποία ασχολείστε καθημερινά κι έντονα με την δημοσιογραφία της ΠΑΕ.
Όσον αφορά τη στελέχωση του τμήματος, είναι έτσι δομημένη για να μπορέσουμε να είμαστε ευέλικτοι στο κομμάτι της επικοινωνίας. Από εσάς ζητάμε να υποβάλλεται τις απορίες σας για να παίρνετε άμεσα απαντήσεις».
Παράλληλα σημείωσε ότι, «πρέπει να γίνουμε όλοι μαζί μία ομάδα. Πρέπει να περνάμε την είδηση αντικειμενικά, άμεσα και έγκυρα προς το φίλαθλο κοινό που έχει ταλαιπωρηθεί πολλά χρόνια. Πρέπει να κάνουμε μία προσπάθεια να φτάσουμε την ομάδα εκεί που της αρμόζει».
Από την πλευρά της, η κα Βασιλάκου συμπλήρωσε, «είμαι χαρούμενη που δημιουργήσαμε ένα τμήμα επικοινωνίας που θα μπορεί να απευθύνεται σε εσάς, που θα παίξετε καταλυτικό ρόλο στην προσπάθεια που θέλουμε να κάνουμε.
Το πρώτο που κάναμε αυτή τη χρονιά ήταν να δούμε τα δεδομένα που είχε η ΑΕΛ και να μπορέσουμε να τα αναπτύξουμε και να τα προωθήσουμε. Η ΑΕΛ έχει πάρα πολλές πλευρές κι επειδή μαγικά ραβδιά δεν υπάρχουν, έπρεπε να διαλέξουμε τομείς που θα δείξουμε δουλειά τη πρώτη χρονιά και να κάνουμε το καλύτερο δυνατό.
Πρώτος γνώμονας είναι ο φίλαθλος για εμάς, όπως και για εσάς. Για να φτάσουμε όμως ο φίλαθλος να γυρίσει και πάλι κοντά στην ΑΕΛ επιλέξαμε ως τμήμα Marketing να απευθυνθούμε σε εταιρίες οι οποίες με χαρά ανταποκρίθηκαν κι έδωσαν στο γήπεδο τη δυναμική που χρειαζόταν η ομάδα την πρώτη χρονιά, το δεύτερο ήταν να γίνει μία διασπορά του brand ΑΕΛ μέσα στην ίδια την πόλη για να αποκτήσει η ομάδα μας την αίγλη που χρειάζεται. Ένα project που έτρεξε ήταν οι επισκέψεις της ομάδας στα σχολεία όπου οι μικροί μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν την ΑΕΛ μέσα από το εγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα από τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Λάρισα «Fair Play σε όλα τα επίπεδα της ζωής».
Ένα άλλο κομμάτι ήταν social media που από τον Αύγουστο έχουν πάρα πολύ καλή πορεία. Αυτό δείχνει ότι τη νέα χρονιά θα πρέπει να το δούμε στη σωστή τους διάσταση. Από τη στιγμή που ένας στους τέσσερις ανθρώπου στον κόσμο έχει κάποιο προφίλ σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης η ανάγκη που παρουσιάζεται είναι σημαντική. Τo social media marketing είναι κάτι που ασχολούμαστε καθημερινά και είναι και η δική σας δουλειά. Είναι καλό να μην ξεχνάτε ότι δεν είναι δωρεάν όπως πιστεύουν πολλοί κι απαιτούν χρόνο, κόπο και ανθρώπινο δυναμικό και θέλουμε φέτος να το πετύχουμε σε υψηλότερο βαθμό. Έχει χαρακτηριστικά όπως είναι γραφικά, βίντεο και φωτογραφίες και έγινε η αρχή μίας προσπάθειας το περασμένο Σάββατο. Εκεί λοιπόν έρχεται να «κουμπώσει» το marketing με το Τμήμα Επικοινωνίας», ανέφερε ενώ συνέχισε λέγοντας ότι, «είναι ένα τμήμα που θα πρέπει να διαχειριστεί την τεχνολογική εξέλιξη της εποχής. Όπως είπε και ο Λάρι Κάρτερ, «πλέον η εποχή μας δεν έχει να κάνει με τους μεγάλους που νικούν τους μικρούς, αλλά με τους γρήγορους που νικούν τους αργούς». Προσπαθούμε να ακολουθήσουμε τα βήματα της εποχής».
Το πάνελ απαρτιζόταν και από τον δημοσιογράφο και υπεύθυνο του γραφείου Τύπου της ομάδας, Χρίστο Τζίκα, όπου κι ανέλαβε το συντονισμό της συζήτησης.