Tα Social Media της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής βρέθηκαν στην κορυφή του κόσμου από πλευράς απήχησης, συνεχίζοντας να στηρίζουν τους Έλληνες αθλητές και αθλήτριες.
Μεταξύ των 206 Εθνικών Ολυμπιακών Επιτροπών σε όλο τον κόσμο, η ΕΟΕ για το μήνα Απρίλιο στην καταμέτρηση της ANOC είχε δύο πρώτες θέσεις, δύο δεύτερες και δύο τρίτες στο σύνολο των Social Media.
New followers
1) Eλλάδα 30.600 2) ΗΠΑ 21.000 3) Καναδάς 10.200
Number of posts
1)Σαουδική Αραβία 765 2) Ισημερινός 707 3) Ελλάδα 683
Τotal Engagement
1) ΗΠΑ 1,3 εκατ. 2) Ελλάδα 1,1 εκατ. 3) Βραζιλία 1 εκατ.
Video views
1) Γαλλία 24,3 εκατ. 2) Ελλάδα 12,4 εκατ. 3) ΗΠΑ 7,8 εκατ.
Engagement per post
1) HΠΑ 2,100 2) Βραζιλία 1,900 3) Ελλάδα 1.700
Εngagement Rate
1) Ελλάδα 454,3 % 2) Περού 202 % 3) Ουκρανία 109,9 %